Структура тесту і формати завдань
підсумкової
контрольної роботи (ДПА)
з української мови
(4 клас)
1.
Контрольна робота
проводиться у письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із
завданням.
2.
Тестування триває
40 хв., з них 5 хв. – організація класу,
інструктаж учнів; 35хв. – виконання тестових завдань.
3.
Контрольна
робота містить такі формати тестових
завдань:
а) завдання
з вибором однієї правильної відповіді ( завдання 3.1, 3.2; 4; 5.1, 5.2; 6.1);
б) відкриті
завдання з короткою відповіддю ( завдання 5.3; 5.4; 6.2);
в) відкрите
завдання з розгорнутою відповіддю ( завдання 2).
Як оцінити роботу
Написання диктанту оцінюється в межах 3 балів:
3 бали, якщо учень не допустив помилок;
2 бали, якщо допущено одну - три
помилки;
1 бал, якщо допущено чотири і
більше помилок.
Виконання творчого завдання - у межах 3
балів, по 1 балу за:
·
зміст висловлювання;
·
використання виражальних засобів мови;
·
грамотність.
Перевірка
мовних знань:
§ завдання 3.1, 3.2, 4, 5.1,
5.2, 5.3, 6.1 - по 1 балу за правильну
відповідь;
§ завдання 5.4 – 2 бали: по
одному балу за кожний правильно записаний синонім до слова;
§ завдання 6.2 – 3 бали: три бали – за правильно виконане відмінювання;
два бали, якщо допущено одну - дві помилки; один бал – допущено три і більше
помилок
Шкала переводу набраних балів в
оцінку:
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
1
|
2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9
|
10-11
|
12-13
|
14-15
|
16
|
17
|
18
|
Послухай
текст «Лисиця» (Додаток 1) .
1. Напиши диктант
2. Творче завдання
до тексту
·
Склади
і запиши кінцівку тексту «Лисиця» відповідно
до логіки загального змісту. Пиши грамотно.
Завдання для перевірки мовних знань
Завдання 3.
3.1. Обери рядок, у якому розділові знаки при
однорідних членах речення розставлено правильно
А Маленькі лисенятка
їли, бавилися й спали.
Б Маленькі лисенятка їли, бавилися, й
спали.
В Маленькі лисенятка їли бавилися, й
спали.
3.2.
У якому часі вжито дієслова у реченні «Приніс його в сарай, облаштував кубельце, дав м'яса
та води». ?
А У теперішньому
Б У минулому
В У
майбутньому
Завдання 4.
Обери рядок, у якому записано лише спільнокореневі слова
А Лисиця, лисенятка, лисяча, лисеня
Б Лисиця,
лисиці, лисицею, (у) лисиці
В Лисеня, лисенятка, лисенятком, лисенятку
Завдання 5.
Прочитай
речення: А навесні у
неї появилися маленькі лисенятка.
5.1. У якому відмінку вжито прикметник у даному
реченні?
А У знахідному
Б У давальному
В У називному
5.2. Обери рядок, у якому записано займенник
А Навесні
Б (У)
неї
В Лисенятка
5.3. Із речення (п.
5.1) випиши
словосполучення дієслова
з прислівником.
_______________________________________________________________
5.4. Добери два синоніми до слова «маленькі». Запиши їх
Маленькі -
______________________________________________________
Завдання 6.
6.1. У якому рядку всі слова записано в алфавітному
порядку?
А Корінь, кубельце, сосна,
навесні, нора, лисеня
Б Корінь, кубельце, лисеня, навесні, нора, сосна
В Навесні, нора, кубельце,
корінь, лисеня, сосна
6.2. Вибери з-поміж слів (п.6.1) один іменник жіночого роду (на вибір) та провідміняй його
Н.в. _____________________________________
Р.в. _____________________________________
Д.в. _____________________________________
З.в. _____________________________________
О.в. _____________________________________
М.в. _____________________________________
Кл. в. ____________________________________
Додаток 1
Текст для диктанту
Лисиця
Восени під коренем старої сосни лисиця вирила нору. Стала
вона там жити.
А навесні у неї появилися маленькі лисенятка. Лисиця
доглядала їх, годувала, гріла своїм тілом.
Одного разу юннат побачив лисячу нору. Ввечері він взяв одне
лисеня додому. Приніс його в сарай, облаштував кубельце, дав м'яса та води. Але
лисеня нічого не хотіло їсти. Ранком в сараї лисеняти вже не було…
Немає коментарів:
Дописати коментар